Aplikacje mobilne interfejsu użytkownika: rodzimy pakiet SDK vs. HTML5

Autor:beccab

Załóżmy, że masz zadanie napisania wieloplatformowej aplikacji na iPhone'a, Androida i inny nowoczesny mobilny system operacyjny; na przykład klient mobilny dla Twojej usługi.

Co wybierasz: poznaj zawiłości natywnego pakietu SDK, aby zbudować interfejs dla każdej konkretnej platformy lub użyj WebKit i HTML5?

Od razu zauważam, że użycie HTML5 w żaden sposób nie ogranicza dostępu do wszystkich funkcji urządzenia, ponieważ silnik WebKit na iPhone'ach i Androidach pozwala na interakcję kodu natywnego i javascript. Pytanie dotyczy wyłącznie opracowania interfejsu użytkownika - układów, widżetów, animacji, różnych elementów graficznych i tym podobnych.

Odpowiedzi

julia giordano
to wyjątkowo natywne sdk - aplikacje internetowe na Androida są raczej niezgrabne (na przykład ten sam czytnik google)
kristine backner
Zdecydowanie wybiorę HTML5, ponieważ wiele frameworków umożliwia pisanie szybko, sprawnie i wydajnie.
Tagi w Eksploratorze Windows? :: Promocja na start, jak? :: Kim są iname.ua :: Jak chronić bazę danych za pomocą krytycznych danych przed arbitralnością powolnych zapytań? :: Jak zorganizować serwer WWW w swoim biurze?
Zostaw odpowiedź
Linki