Przetwarzanie strumieniowego przesyłania wideo

Autor:stephanie adams

Załóżmy, że musisz przetworzyć wideo (wybierz obiekty, rozmycie obrazu itp.) (24 klatek na sekundę, 1280 x 720). Minimalna liczba interakcji to 22.118.400 na sekundę. Jak zoptymalizować takie procesy? Wiem o bibliotekach takich jak OpenCV, interesuje mnie autopodpisywane rozwiązanie.

Komentarze:
Jeden kodek jest wysoko płatnym inżynierem dużej korporacji, pisze od około trzech lat. OpenCV pisze inżyniera Intela. Co masz na myśli przez samopinny? - henk nouwens
Na przykład przejdź przez wszystkie piksele i zwiększ wartość czerwoną o 10% bez korzystania ze standardowych bibliotek. Czy istnieje jakiś szybki analog 2 pętli? Może istnieje możliwość użycia procesora graficznego, a nie procesora? - chris michaels

Odpowiedzi

philip faustin
Tak, wygodnie jest używać procesora graficznego do przetwarzania dużych ilości danych. Konkretnie - miał pozytywne doświadczenia z NVIDIA CUDA: ru.wikipedia.org/wiki/CUDA

W tym przypadku najprościej jest nie odkrywać koła, ale pracować z wideo tak jak z wideo, pisząc swój filtr do biblioteki wideo ffmpeg, powiedzmy.
 www.ffmpeg.org/libavfilter.html tutaj jest dokumentacja, jak to zrobić.
Doradztwo książki na Rails 3 w języku rosyjskim lub angielskim :: WordPress 3.0, identyfikator bieżącej kategorii :: Czy można uzyskać dostęp do OpenLDAP przez MAPI? Lub w jaki sposób OpenLDAP może udawać GAL? :: Komputer typu Tablet? :: Wielopoziomowy UITableView?
Zostaw odpowiedź
Linki